Η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί με δύο τρόπους:
- Τηλεφωνικά – Μας καλείτε και μας δίνετε τα απαραίτητα στοιχεία.
- Ηλεκτρονικά – Συμπληρώνοντας τις φόρμες που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.
Αφού εισάγετε την πρώτη φορά τα στοιχεία της πολυκατοικίας (από τον Πίνακα Κατανομής Δαπανών του μηχανικού: ονόματα ενοίκων, ποσοστά συμμετοχής κλπ.), μετά η διαδικασία το μόνο που απαιτεί, είναι τη συμπλήρωση μιας φόρμας με τα έξοδα του τρέχοντα μήνα και τις μονάδες θέρμανσης (εάν υπάρχουν). Για καλύτερη εξυπηρέτηση και για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες κάθε πολυκατοικίας, τα έξοδα χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:
- Κοινόχρηστα
- Ανελκυστήρας
- Θέρμανση
- Ειδικά Έξοδα
- Έξοδα Ιδιοκτητών
- Ισόποσα Έξοδα
Αφού λάβουμε τα στοιχεία, τα επεξεργαζόμαστε και την επόμενη εργάσιμη ημέρα σας αποστέλλουμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) τις εκτυπώσεις που χρειάζεστε.
Μόνο για την πόλη του Ρεθύμνου υπάρχει και η δυνατότητα αποστολής εκτυπωμένων εγγράφων στην διεύθυνση της πολυκατοικίας. Σε αυτή την περίπτωση η αποστολή μπορεί να παραταθεί για μία ακόμα εργάσιμη ημέρα.
Τα αρχεία που αποστέλλονται είναι σε μορφή .pdf, τα οποία μπορείτε να τα ανοίξετε με το Acrobat Reader. Σε περίπτωση που δεν είναι ήδη εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας, μπορείτε να το κατεβάσετε κάνοντας κλικ εδώ.
Θα έχετε δυνατότητα να εκτυπώσετε τη Συγκεντρωτική Κατάσταση Δαπανών, τα Ειδοποιητήρια και τις Αποδείξεις που αντιστοιχούν σε κάθε διαμέρισμα.
Επιπλέον, μετά από αίτημα σας, στο τέλος κάθε χρόνου σας αποστέλλουμε τις Βεβαιώσεις Κοινόχρηστων Δαπανών για την εφορία.